Friday, September 13, 2013

Set Anak Pintar

SUPPLEMENT UNTUK OTAK/SET ANAK PINTAR SHAKLEE

1. Manfaat utama Omega Guard

*Mengandungi asid lemak omega 3 yang penting untuk tubuh
*Mencegah penyakit saluran daran dan strok
*Membantu mengekalkan tekanan darah normal dan mengurangkan kolesterol
*Menbantu mengawal masalah KEGEMUKAN
*Membantu tumbesaran dan perkembangan otak dan memori
*Meningkatkan sistem imun dan menyihatkan paru-paru
*Mencegah kanser paru-paru, payudara, prostat dan kolon.

2.  Manfaat Meal Shakes

*Menyediakan 24 jenis vitamin A-Z, mineral dan 'trace mineral'. Kekurangan 'trace mineral' akan memberi kesan kepada penyerapan vitamin2 dan mnyebabkan enzim tidak aktif. Ia juga mengandungi soya lecitihin yang bertindak dengan vitamin larut lemak. Sesuai untuk mereka yang ingin menjaga berar badan.

*Membekalkan nutrien kepada sel-sel. Kaya dengan protein (tidak mengandungi laktosa) yg membantu dalam membentuk kulit, kuku, rmabut, organ2, darah, sel-sel imunisasi dan sbgnya. Badan lebih sihat malah protein juga penting untuk penghasilan susu badan. Sangat sesuai untuk ibu-ibu yg meyusukan anak.

*Untuk pembesaran adalah amat sesuai kerana ia mengandungi asid folik, biotin dan kaya dengan kalsium serta magnesium yang diperlukan untuk membina tulang dan sel-sel salam proses tumbesaran. Sesuai untuk tumbesaran san juga sesuai untuk ibu2 yang sedang mengandung.

*Anti oksida - Mengandungi vitamin A, C, E, zink dan sselenium yg merupakan komponen anti penuaan. Sesuai untuk mereka yang ingin kelihatan lebih muda dan yg mementingkan kecantikan.

*Pemulihan kulit - Mengandungi lengkap vitamin B-kompleks, iron, copper untuk membentuk sel darah merah yg sihat, sekali gus meningkatkan warna kulit. Sesuai untuk mereka yg inginkan kulit cantik dan halus mulus.

*Detox - Kaya dengan serat yg membantu (peristalsis kolon dan perut/buang air besar) untuk menyingkirkan lemak dan bahan buangan daripada kolon dan perut. Sesuai untuk kanak2 dan orang dewasa yang sering mengalami masalah sembelit.

Sabar2 penjelasan belum habis taw...jom baca sikit lagi ;-) 

Siapa yg perlukan Meal Shakes Shaklee???


Sesuai untuk semua kanak2 terutamanya yg kurang selera makan atau yang sembelit ataupun boleh juga di minum oleh kanak2 obesiti. Selain itu, ia juga sesuai utk sesiapa sahaja ( ibu mengandung, ibu yg memberi penyusuan, pesakit yg dalam proses pemulihan selepas pembedahan dan mereka yg ingin kulit cantik serta kekal sihat). Dicipta juga untuk anda yg tidak gemaw supplement dalam bentuk tablet kerana Meal Shakes ini datang dalam bentuk serbuk, dibancuh jadi minuman yg sangat lazat. Meal shakes ini juga bagus untuk mereka yg ingin menambah atau memantau berat badan.

Shaklee Meal Shakes meruapakan makanan segera yg rendah lemak dan rendah glycemic. Rasanya juga enak serta boleh dibancuh dengan mana2 hidangan atau snek lain. Ia mengandungi 19 vitamin utama dan mineral tambahan dan jika dihidang seperti yang disarankan ia kaya dengan sumber kalsium dan protein yg amat diperlukan kanak2 untuk membesar, kuat dan sihat. Pilihan protein soya terbaik anda. Menyediakan vitamin dan mineral penting untuk kanak2 dan remaja perlukan. Sumber terbaik serat pemakanan dan protein sumber pekat kalsium Index glisemek rendah.

Berminat?? SMS/WhatsApp : 010-9341003
Selamat mencuba :-D


No comments:

Post a Comment